Bellijst aanmaken
Nadat op de toets is gedrukt om een regel toe te voegen, zal een zoekscherm worden geopend om naar een bestaande paskaart te zoeken en of om een nieuwe paskaart aan te maken.
Hierna kan er op het icoontje met de zoek functie worden geklikt. Indien een bestaande paskaart wordt gekozen, zal deze worden getoond, en kan de centralist instellingen aanpassen.
Naam
Naam van de contact persoon.
Telefoon (1)
Het eerste telefoon nummer van de contact persoon. (Landcode is verplicht)
Telefoon (2)
Het tweede telefoon nummer van de contact persoon. (Landcode is verplicht)
Mobiel (1)
Het eerste mobiele nummer van de contact persoon. (Landcode is verplicht)
Mobiel (2)
Het tweede mobiele nummer van de contact persoon. (Landcode is verplicht)
Taal
Hier selecteer je de taal waarin de Email en/of SMS verstuurd dient te worden.
Paskaart
Voer hier het unieke paskaartnummer in voor de contactpersoon.
Overval code
Voer hier het unieke panieknummer in voor de contactpersoon.
Email(1)
Het eerste email adres van de contact persoon, welke gebruikt kan worden om een e-mail te sturen.
Email(2)
Het eerste email adres van de contact persoon, welke gebruikt kan worden om een e-mail te sturen
WEB paskaart
Hier selecteer je de paskaart voor SCS-WEB die aan de contactpersoon gekoppeld dient te worden.
Pushnummer:
Wordt automatisch gegenereerd als Mail 1 & GSM 1 correct zijn ingevoerd. (Hiervoor dien je te beschikken over (SECONTS-APP)
Gebruiker
Voer hier het gebruikersnummer in van de contactpersoon die gestuurd wordt bij een opening/closing
Tijd buiten bloktijd
Voer hier de tijd in hoe lang een contactpersoon het systeem mag uitschakelen buiten de bloktijd. (in minuten)
Commentaar
Door middel van commentaar kan men extra informatie invoeren die van nut is voor de centralist op het moment dat deze een melding gaat doorgeven.
Schema
Hier kan een schema geselecteerd / aangemaakt worden voor een contactpersoon. Denk hierbij dat een contactpersoon alleen maar gebeld wilt worden tussen 8:00 en 20:00 (Zie actie schema)
Beschrijving
Beschrijving van de contact persoon. Denk daarbij aan Interieurverzorgster”, “bezorger”, “stagiair”.
Klant commentaar
Door middel van commentaar kan men extra informatie invoeren die van nut is voor de centralist op het moment dat deze een melding gaat doorgeven.
Niveau
Hier selecteer je het niveau van de contactpersoon. Denk hierbij aan eigenaar, werknemer, etc...
Beloptie
Deze optie wordt gebruikt als het software pakket SCS-Voice wordt gebruikt. Hier wordt bepaald of de contactpersoon gebeld dient te worden door SECONTS-Voice,
of de contactpersoon SECONTS-Voice mag aanbellen, of beide opties.
Bellen bij de volgende alarmen
In dit gedeelte kan men de codes van de alarmtypen opgeven waarvoor de betreffende contact persoon gebeld moet worden.
Indien deze allen leeg zijn kan de voor alle meldingen de contact persoon gebeld worden. wanneer al een enkel veld is ingevuld, wordt de contact persoon tot de opgegeven velden beperkt.
Uitgesloten alarmen
In dit gedeelte kan men de codes van de alarmtypen opgeven waarvoor NIET de betreffende contact persoon gebeld moet worden. Indien deze allen leeg zijn kan de voor alle meldingen
de contact persoon gebeld worden. Wanneer al een enkel veld is Ingevuld, wordt de contact persoon tot de opgegeven velden beperkt.
Niet in de bellijst
Hier selecteer je een begin en eind datum wanneer de Contactpersoon niet in de bellijst mag voorkomen, ongeacht alle bovenstaande. Denk hierbij aan vakanties