Action manager
Met action manager is het mogelijk om een actie-patroon aan te maken die gevolgd wordt bij een binnenkomende melding.
Met action manager kunnen sms, Push & e-mails worden verstuurd.
voor het verzenden van een SMS dient u te beschikken over de SECONTS-SMS module, voor Push dient u te beschikken over de SECONTS-Push module. .
Indien u meer dan 250 actie-patronen wenst aan te maken dien u te beschikken over de SECONTS-Actionmanager module.
Als er op het actie patroon niet (juist) geacteerd wordt is er de optie om een escalatie email te versturen en/of de melding als nog op het alarmscherm bij de centralisten te tonen.
Er kunnen sms, Push en e-mailberichten naar meerdere telefoonnummers en e-mailadressen per contactpersoon verstuurd worden.
Om Action manager te configureren dienen eerst contactpersonen en e-mailadressen op diverse plaatsen aanwezig te zijn op de klantkaart. Onderstaand een overzicht wat er nodig is om een
actie-patroon te kunnen maken. Het is alleen mogelijk om een actie-patroon te maken of te wijzigen als de “Bewerken” mode geactiveerd is.
Contact personen
- Naam van de contact persoon.
- 06 nummer van de contact persoon.
- Paskaart nummer van contact persoon.
- Taal waarin de SMS en/of Email verstuurd dient te worden.
- Email adres van contact persoon. (Maximaal twee)
Tabblad Locatie
- Primaire Email adres.
- Eventueel Secundaire Email adres.
Als bovenstaande voorwaarden aanwezig zijn is het mogelijk om een actie-patroon aan te maken.
Er zijn diverse actie-patronen mogelijk, namelijk:
- Actie SMS met acceptatie.
- Actie SMS zonder acceptatie.
- Actie Push
- Actie Email.
- Actie SMS met acceptatie en escalatie naar Email.
- Actie SMS met acceptatie en escalatie naar SCS.
- Actie SMS met acceptatie en escalatie naar Email en SCS.
Het is ook mogelijk om meerdere actie patronen te maken voor 1 klantkaart